Tárgyi Eszköz Program

Barátságos szoftverek szakértő ügyfélszolgálattal

Tárgyi Eszköz Program

pontos ügyviteli rendszer

PONTOS

okos bérprogram

OKOS

Teljeskörű ügyvitel

TELJES KÖRŰ

felhasználóbarát szoftverek

FELHASZNÁLÓBARÁT

Gyors és pontos nyilvántartás

Tárgyi eszköz nyilvántartás precízen és egyszerűen

Önnek való Armada Tárgyi Eszköz Programunk
  • ha fontosnak tartja a tárgyi eszközök és immateriális javak pontos és precíz vezetését,
  • ha szeretné a számviteli és társasági adótörvény alapján történő terv szerinti értékcsökkenést zökkenőmentesen, legfőképp automatikusan, így villámgyorsan elszámoltatni programjával,
  • ha biztosítani szeretné, hogy tárgyi eszköz programja valamennyi érték- és eszközmozgást a jogszabályokkal párhuzamosan végezze, és mindezt teljes körűen,
  • ha a kellően részletezett analitikákkal, illetve összegzett kimutatásokkal támogatná munkáját,
  • ha biztonságban szeretné tudni magát és cégét, hogy programja mindig a legfrissebb jogszabályi előírásokkal rendelkezik,
  • ha maga mögött szeretne tudni egy szakértő csapatot és ügyfélszolgálatot, mely hatékony segítséget nyújt Önnek, amikor szüksége van rá és mindezt barátságosan teszi.

Ha bármelyikre is igen a válasza, akkor Tárgyi Eszköz Programunkat az Ön igényeire szabtuk és jó szívvel ajánljuk Önnek.

Mit nyer az Armada Tárgyi Eszköz Programmal?

Precíz, pontos, egyszerű tárgyi eszköz és immateriális javak nyilvántartást

Okos, gyakorlatias automatikákat

Áttekinthető összevont és részletes nyomtatványokat

Gyors, törvénykövető programfrissítést

Folyamatos és átfogó tájékoztatást a frissítésekről

Gyakorlatias és szakmai tudásbázist

1 év díjmentes programfrissítést

Szakértő, barátságos ügyfélszolgálatot

Armada ügyfélszolgálat

Amire kiemelten büszkék vagyunk
Segítő ügyfélszolgálatunk

A számvitelhez és kapcsolódó törvényekhez értő Armada ügyfélszolgálat szakszerű hátteret ad Önnek munkájához, a leggyorsabb szoftverfrissítésnek köszönhetően pedig miden nap a friss törvények szerinti szoftvert használhatja.

Mi büszkék vagyunk arra, hogy elérhető és készséges ügyfélszolgálatunk kiemelten sok dicséretet kap ügyfeleinktől. Ennek is köszönhető, hogy sok ügyfelünk már 20-25 éve használ folyamatosan megújuló Armada szoftvereket.

Az Ön igényeihez igazítva

Tárgyi Eszköz Program

Az Armada Tárgyi Eszköz Programot kétféle tartalommal rendelheti meg, így ha mégsincsen szüksége a maximális tudásra, akkor csökkentheti az árat, miközben még mindig olyan szoftvere lesz, amivel precízen, könnyedén és gyorsan elvégezheti a könyvelését és emellett biztosított minden olyan analitikus és összevont nyomtatvány, amire szükséges lehet.

LEGGYAKRABBAN VÁLASZTOTT VERZIÓ
Armada Tárgyi Eszköz program Armada Tárgyi Eszköz program
Tárgyi Eszköz nyilvántartási funkciók Tárgyi Eszköz
STANDARD
Tárgyi Eszköz
PRÉMIUM
Tetszőleges számú immateriális javak és tárgyi eszközök elszámolása és nyilvántartása
Befejezetlen beruházások kezelése
Kisértékű eszközök kezelése, nyilvántartása
Terv szerinti értékcsökkenési leírás számos módon (bruttó vagy nettó értéken, lineárisan tetszőleges kulccsal vagy teljesítményarányosan, havonta, negyedévente vagy évente)
Számviteli és Társasági adótörvény szerinti értékcsökkenési leírás kezelése
Terv szerinti értékcsökkenési leírás elszámolása csoportosan és egyedileg
Nyitóértékek kezelése
Maradványérték kezelés
Terven felüli értékcsökkenés elszámolása
Ráaktiválás, értéknövekedés elszámolása
Értékhelyesbítések kezelése
Eszköz állományból való kivezetésének, selejtezésének, eladásának kezelése
Beruházási támogatás kezelése
Pályázati pénzből finanszírozott eszközök kezelése és nyilvántartása
Fejlesztési tartalék kezelése
Eszközönkénti nyilvántartási hely meghatározása
Eszközökhöz kapcsolódó tartozékok rögzítése
Főkönyvi számos nyilvántartás
Költségbontás, munkaszám szerinti rögzítés
Nyomtatványok
Széleskörű szűrési lehetőségek valamennyi nyomtatványnál
Nyilvántartó karton
Állománybavételi, beszerzési lista
Eszközök listája
Leírt, selejtezett eszközök listája
Napló az értékváltozásokról részletesen és összesítve
Tervezett értékváltozásokról napló
Leltár és leltárív
Nyomtatvány a beruházási támogatásokról
Tartozékok listája
Költségbontás, munkaszám szerinti nézőpontú analitikus és összevont nyomtatványok
Nyomtatványok lekérdezése nyomtatóra, képernyőre és excel formátumban is
Adatimport, adatexport
Eszközadatok importja a gyors induláshoz
Főkönyvi adatexport
Eszközadatok exportja
Adatbiztonság, technikai adatok
Hálózatos működés
Korlátlan felhasználó
Jogosultságkezelés
Biztonsági mentés készítés
Eseménynaplózás
Szoftverfrissítés és támogatás
Távoktatás a könnyű elinduláshoz
Részletes kézikönyv és programhasználati útmutató gyakorlatiasan, ábrákkal
Folyamatos programfejlesztés
Szoftverfrissítés a legújabb törvényi előírások alapján 1 évig díjmentesen
Segítségnyújtás és szakértő tanácsadás  barátságos ügyfélszolgálatunktól 1 évig díjmentesen telefonon és e-mailen keresztül
Egyedi fejlesztési igények fogadása
Nettó ár
1 cégre 59.000 Ft 69.000 Ft
Korlátlan cégre 97.000 Ft 167.000 Ft

Válassza ki az igényeinek leginkább megfelelő
Armada Tárgyi Eszköz programot!
Ha nem tudott dönteni, kérje ügyféltanácsadónk segítségét a következő telefonszámon:
ügyfélszolgálat
06 1 2733310
Armada ügyviteli program demo

Demó Letöltése

Ha szeretné kipróbálni, töltse le az Armada demó verzióját, próbálja ki és tapasztalja meg az Armada programok egyszerűségét és könnyedségét. Ügyfélszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésére kérdéseit illetően.

Érdeklődöm az Armada programok iránt

Kapcsolat

Parallel Kft.
1161 Budapest, József u. 18.
Tel. 06 20 9340661
E-mail: info@armada.hu

Ügyviteli szoftverek

Főkönyv                   Bér és TB
Pénzügy                  Tárgyi eszköz
Pénztár                    Számlázó
Pénztárkönyv           Iktató
EVA                          Adóidőzítő

© 2019. Minden jog fenntartva - Armada ügyviteli szoftverek - Parallel Kft. - Adatkezelési tájékoztató