Iktató és Ügyfélnyilvántartó Program

Barátságos szoftverek szakértő ügyfélszolgálattal

Iktató és Ügyfélnyilvántartó Program

okos bérprogram

OKOS

pontos ügyviteli rendszer

PONTOS

gyors ügyviteli program

GYORS

felhasználóbarát szoftverek

FELHASZNÁLÓBARÁT

Gyors és pontos nyilvántartás

Iktatás és nyilvántartás precízen és könnyedén

Önnek való Armada Iktató Programunk
  • ha szeretné precízen és biztonságosan nyilvántartani kimenő és bejövő leveleit, belső iratait úgy, hogy azok bármikor visszakereshetőek legyenek,
  • ha örülne, ha az egymáshoz kapcsolódó iratokat egybe tudná fogni és látni egy-egy esemény, projekt életét,
  • ha könnyen és visszakereshető módon szeretné rögzíteni az egyes iktatások címzetteit, az iratok továbbításait,
  • ha könnyen szeretne előállítani egy-egy csoportos levelezéséhez a borítékokat akár boríték vagy etikett nyomtatással,
  • ha maga mögött szeretne tudni egy szakértő csapatot és ügyfélszolgálatot, mely hatékony segítséget nyújt Önnek, amikor szüksége van rá és mindezt barátságosan teszi.

Ha bármelyikre is igen a válasza, akkor Iktató Programunkat az Ön igényeire szabtuk és jó szívvel ajánljuk Önnek.

Mit nyer az Armada Iktató és Ügyfélnyilvántartó Programmal?

Precíz, pontos iktatás és ügyfélnyilvántartás

Okos, gyakorlatias automatikákat

Áttekinthető, összevont és részletes nyomtatványok

Gyors, törvénykövető programfrissítést

Folyamatos és átfogó tájékoztatást a frissítésekről

Gyakorlatias és szakmai tudásbázist

1 év díjmentes programfrissítést

Szakértő, barátságos ügyfélszolgálatot

Armada ügyfélszolgálat

amire kiemelten büszkék vagyunk
Segítő ügyfélszolgálatunk

A számvitelhez és kapcsolódó törvényekhez értő Armada ügyfélszolgálat szakszerű hátteret ad Önnek munkájához, a leggyorsabb szoftverfrissítésnek köszönhetően pedig miden nap a friss törvények szerinti szoftvert használhatja.

Mi büszkék vagyunk arra, hogy elérhető és készséges ügyfélszolgálatunk kiemelten sok dicséretet kap ügyfeleinktől. Ennek is köszönhető, hogy sok ügyfelünk már 20-25 éve használ folyamatosan megújuló Armada szoftvereket.

az Ön igényeihez igazítva

Armada Iktató Program funkciói

Iktató és dokumentum nyilvántartási funkciók IKTATÓ
PRÉMIUM
Tetszőleges csoportosítási lehetősége az iktatandó anyagoknak, akár projektekre, osztályokra, egyéb bontás szerint
Tetszőleges számú eseménylista kezelése
Tetszőleges számú tárgylista kezelése
Tetszőleges számú és fajtájú adathordozó kezelése
Tetszőleges számú címzett (munkatárs, partner) meghatározása
Egymáshoz kapcsolódó iratok, események nyilvántarátsának lehetősége, mint iktatási füzér és így az előzmények, utótörténetek figyelése
Iratokhoz, eseményekhez határidők megadásának lehetősége, mint elvégzendő feladatok
Iktatott iratok továbbítása akár több címzettnek, munkatársnak, partnernek
Nyomtatványok
Iktatókönyv nyomtatása tételesen vagy összevontan
Egymáshoz kapcsolódó iktatott anyagok (előzmény – következmény füzér) nyomtatása
Partnerlista nyomtatása
Etikett címkék nyomtatása borítékhoz
Boríték nyomtatása
Nyomtatványok lekérdezése nyomtatóra, képernyőre és excel formátumban
Adatbiztonság, technikai adatok
Hálózatos működés
Korlátlan felhasználó
Jogosultságkezelés
Biztonsági mentés készítés
Szoftverfrissítés és támogatás
Távoktatás a könnyű elinduláshoz
Részletes kézikönyv és programhasználati útmutató gyakorlatiasan, ábrákkal
Folyamatos programfejlesztés
Szoftverfrissítés a legújabb törvényi előírások alapján 1 évig díjmentesen
Segítségnyújtás és szakértő tanácsadás  barátságos ügyfélszolgálatunktól 1 évig díjmentesen telefonon és e-mailen keresztül
Egyedi fejlesztési igények fogadása
Nettó ár
1 cégre 49.000 Ft
Korlátlan cégre 139.000 Ft

Használja Ön is megelégedéssel az Armada Iktató programot!
Ha nem tudott dönteni, kérje ügyféltanácsadónk segítségét a következő telefonszámon:
ügyfélszolgálat
06 1 2733310
Armada ügyviteli program demo

Demó Letöltése

Ha szeretné kipróbálni, töltse le az Armada demó verzióját, próbálja ki és tapasztalja meg az Armada programok egyszerűségét és könnyedségét. Ügyfélszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésére kérdéseit illetően.

Érdeklődöm az Armada programok iránt

Kapcsolat

Parallel Kft.
1161 Budapest, József u. 18.
Tel. 06 20 9340661
E-mail: info@armada.hu

Ügyviteli szoftverek

Főkönyv                   Bér és TB
Pénzügy                  Tárgyi eszköz
Pénztár                    Számlázó
Pénztárkönyv           Iktató
EVA                          Adóidőzítő

© 2019. Minden jog fenntartva - Armada ügyviteli szoftverek - Parallel Kft. - Adatkezelési tájékoztató