Házipénztár Program

Barátságos szoftverek szakértő ügyfélszolgálattal

Házipénztár Program

pontos ügyviteli rendszer

PONTOS

okos bérprogram

OKOS

gyors ügyviteli program

GYORS

felhasználóbarát szoftverek

FELHASZNÁLÓBARÁT

Gyors és precíz nyilvántartás

Házipénztár kezelése gyorsan és pontosan

Önnek való Armada Házipénztár Programunk
  • ha fontosnak tartja a pénzkészlet pontos és precíz vezetését,
  • ha szereti a könnyű, felhasználóbarát és legfőképp gyors feldolgozási és nyilvántartási megoldásokat,
  • ha a kellően részletezett, illetve összegzett analitikákkal és kimutatásokkal támogatná meg munkáját,
  • ha biztonságban szeretné tudni magát és cégét, hogy programja mindig a legfrissebb jogszabályi előírásokkal rendelkezzen,
  • ha maga mögött szeretne tudni egy szakértő csapatot és ügyfélszolgálatot, mely hatékony segítséget nyújt Önnek, amikor szüksége van rá és mindezt barátságosan teszi.

Ha bármelyikre is igen a válasza, akkor Házipénztár Programunkat az Ön igényeire szabtuk és jó szívvel ajánljuk Önnek.

Mit nyer az Armada Házipénztár Programmal?

Precíz, pontos, egyszerű pénzkészlet nyilvántartás

Okos, gyakorlatias automatikákat

Áttekinthető összevont és részletes nyomtatványokat

Gyors, törvénykövető programfrissítést

Folyamatos és átfogó tájékoztatást a frissítésekről

Gyakorlatias és szakmai tudásbázist

1 év díjmentes programfrissítést

Szakértő, barátságos ügyfélszolgálatot

Armada ügyfélszolgálat

Amire kiemelten büszkék vagyunk
Segítő ügyfélszolgálatunk

A pénzügyekhez és kapcsolódó törvényekhez értő Armada ügyfélszolgálat szakszerű hátteret ad Önnek munkájához, a leggyorsabb szoftverfrissítésnek köszönhetően pedig miden nap a friss törvények szerinti szoftvert használhatja.

Mi büszkék vagyunk arra, hogy elérhető és készséges ügyfélszolgálatunk kiemelten sok dicséretet kap ügyfeleinktől. Ennek is köszönhető, hogy sok ügyfelünk már 20-25 éve használ folyamatosan megújuló Armada szoftvereket.

Az Ön igényeihez igazítva

Házipénztár Program

Az Armada Házipénztár Programot kétféle tartalommal rendelheti meg, így ha mégsincsen szüksége a maximális tudásra, akkor csökkentheti az árat, miközben még mindig olyan szoftvere lesz, amivel precízen, könnyedén és gyorsan elvégezheti a könyvelését és emellett biztosított minden olyan analitikus és összevont nyomtatvány, amire szüksége lehet.

LEGGYAKRABBAN VÁLASZTOTT VERZIÓ
Armada házipénztár program Armada házipénztár program
Házipénztár nyilvántartási funkciók Házipénztár
STANDARD
Házipénztár
PRÉMIUM
Tetszőleges számú forintos és valutapénztár kezelés
Forintos pénztárbizonylatok készítése
Valutás pénztárbizonylatok készítése
Valuta árfolyamok nyilvántartása
Partnernyilvántartás
Gyakori események a gyors adatrögzítéshez
Árfolyamnyereség és árfolyamveszteség automatikus könyvelése
Kerekítés automatikus elszámolása
Költségbontás, munkaszám szerinti rögzítés
Időszaki pénztárzárások kezelése
Nyomtatványok
Széleskörű szűrési lehetőségek valamennyi nyomtatványnál
Időszaki pénztárjelentés tetszőleges időszakra analitikusan és összevontan
Pénztárbizonylatok nyomtatása
Pénztárnapló
Pénzkészlet kimutatás
Kerekítésekről kimutatás
Költségbontás, munkaszám szerinti nézőpontú analitikus és összevont nyomtatványok
Nyomtatványok lekérdezése nyomtatóra, képernyőre és excel formátumban is
Adatimport
Partnertörzs import
Pénztárbizonylat import
Adatbiztonság
Jogosultságkezelés
Biztonsági mentés készítés
Eseménynaplózás
Szoftverfrissítés és támogatás
Távoktatás a könnyű elinduláshoz
Részletes kézikönyv és programhasználati útmutató gyakorlatiasan, ábrákkal
Folyamatos programfejlesztés
Szoftverfrissítés a legújabb törvényi előírások alapján 1 évig díjmentesen
Segítségnyújtás és szakértő tanácsadás  barátságos ügyfélszolgálatunktól 1 évig díjmentesen telefonon és e-mailen keresztül
Egyedi fejlesztési igények fogadása
Nettó ár
1 cégre 21.000 Ft 41.000 Ft
Korlátlan cégre 49.000 Ft 69.000 Ft

Válassza ki az igényeinek leginkább megfelelő
Armada Házipénztár programot!
Ha nem tudott dönteni, kérje ügyféltanácsadónk segítségét a következő telefonszámon:
ügyfélszolgálat
06 1 2733310
Armada ügyviteli program demo

Demó Letöltése

Ha szeretné kipróbálni, töltse le az Armada demó verzióját, próbálja ki és tapasztalja meg az Armada programok egyszerűségét és könnyedségét. Ügyfélszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésére kérdéseit illetően.

Érdeklődöm az Armada programok iránt

Kapcsolat

Parallel Kft.
1161 Budapest, József u. 18.
Tel. 06 20 9340661
E-mail: info@armada.hu

Ügyviteli szoftverek

Főkönyv                   Bér és TB
Pénzügy                  Tárgyi eszköz
Pénztár                    Számlázó
Pénztárkönyv           Iktató
EVA                          Adóidőzítő

© 2019. Minden jog fenntartva - Armada ügyviteli szoftverek - Parallel Kft. - Adatkezelési tájékoztató