Adóidőzítő Program

Barátságos szoftverek szakértő ügyfélszolgálattal

Adóidőzítő Program

okos bérprogram

OKOS

gyors ügyviteli program

GYORS

pontos ügyviteli rendszer

PONTOS

felhasználóbarát szoftverek

FELHASZNÁLÓBARÁT

Gyors és pontos nyilvántartás

Adóbevallások és egyéb feladatok időzítése és vezetése

Önnek való Armada Adóidőzítő díjmentes programunk
  • ha szeretné átlátni és időben elvégezni bevallási és egyéb határidős feladatait, hogy biztosan ne maradjon ki semmi,
  • ha szeretné könnyen ellenőrizni, hogy munkatársai miképp haladnak a feladataikkal,
  • ha örülne, ha látná az elvégzett és még el nem végzett feladatokat, esetleg későn teljesített feladatokat, illetve statisztikákat,
  • ha maga mögött szeretne tudni egy szakértő csapatot és ügyfélszolgálatot, mely hatékony segítséget nyújt Önnek, amikor szüksége van rá és mindezt barátságosan teszi.

Ha bármelyikre is igen a válasza, akkor Adóidőzítő Programunkat az Ön igényeire szabtuk és jó szívvel ajánljuk Önnek.

Mit nyer az Armada Adóidőzítő Programmal?

A határidős feladatok pontos vezetését és ellenőrzését

Okos, gyakorlatias automatikákat

Áttekinthető, összevont és részletes nyomtatványok

Gyors, törvénykövető programfrissítést

Folyamatos és átfogó tájékoztatást a frissítésekről

Gyakorlatias és szakmai tudásbázist

1 év díjmentes programfrissítést

Szakértő, barátságos ügyfélszolgálatot

Armada ügyfélszolgálat

amire kiemelten büszkék vagyunk
Segítő ügyfélszolgálatunk

A számvitelhez és kapcsolódó törvényekhez értő Armada ügyfélszolgálat szakszerű hátteret ad Önnek munkájához, a leggyorsabb szoftverfrissítésnek köszönhetően pedig miden nap a friss törvények szerinti szoftvert használhatja.

Mi büszkék vagyunk arra, hogy elérhető és készséges ügyfélszolgálatunk kiemelten sok dicséretet kap ügyfeleinktől. Ennek is köszönhető, hogy sok ügyfelünk már 20-25 éve használ folyamatosan megújuló Armada szoftvereket.

A gyakorlathoz igazítva

Armada Adóidőzítő Program funkciói

Adóidőzítő Program
Adóidőzítő nyilvántartási funkciók ADÓIDŐZÍTŐ
PRÉMIUM
Rendszeres és alkalmankénti adózási és egyéb feladatok kezelése és nyilvántartása
Határidős feladatok gyakoriságának és határidejének beállítása
Többfajta feladattípus rögzítése
Feladattípus sablon használata
Elvégzett feladatok rögzítése
Riasztás a határidős feladatokat illetően
Nyomtatványok
Elvégzett, már elkészült feladatok listája
Még el nem végzett feladatok listája
Összevont listák, statisztikák akár személyenként
Nyomtatványok lekérdezése nyomtatóra, képernyőre, excel formátumban is tetszőleges időszakra
Adatbiztonság, technikai adatok
Feldolgozási (bevallási) időszak zárása
Hálózatos működés
Korlátlan felhasználó
Jogosultságkezelés
Biztonsági mentés készítés
Eseménynaplózás
Szoftverfrissítés és támogatás
Részletes kézikönyv és programhasználati útmutató gyakorlatiasan, ábrákkal
Szoftverfrissítés a legújabb törvényi előírások alapján 1 évig díjmentesen
Segítségnyújtás és szakértő tanácsadás  barátságos ügyfélszolgálatunktól 1 évig díjmentesen telefonon és e-mailen keresztül
Egyedi fejlesztési igények fogadása
Nettó ár
1 cégre 19.000 Ft
Korlátlan cégre 39.000 Ft
Bármilyen Armada könyvelőprogram vagy Armada csomag mellé díjmentes

Használja Ön is megelégedéssel a díjmentes Adóidőzítő programot!
Ha nem tudott dönteni, kérje ügyféltanácsadónk segítségét a következő telefonszámon:
ügyfélszolgálat
06 1 2733310
Armada ügyviteli program demo

Demó Letöltése

Ha szeretné kipróbálni, töltse le az Armada demó verzióját, próbálja ki és tapasztalja meg az Armada programok egyszerűségét és könnyedségét. Ügyfélszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésére kérdéseit illetően.

Érdeklődöm az Armada programok iránt

Kapcsolat

Parallel Kft.
1161 Budapest, József u. 18.
Tel. 06 20 9340661
E-mail: info@armada.hu

Ügyviteli szoftverek

Főkönyv                   Bér és TB
Pénzügy                  Tárgyi eszköz
Pénztár                    Számlázó
Pénztárkönyv           Iktató
EVA                          Adóidőzítő

© 2019. Minden jog fenntartva - Armada ügyviteli szoftverek - Parallel Kft. - Adatkezelési tájékoztató