fbpx

Armada története

Nem kell, hogy egy ügyvezető fontos legyen az ügyfelek számára, azonban a gondolkodásmódja meghatározó, amikor szoftvertermékek tartalmát hozunk létre és szolgáltatások minőségét akarjuk magasan tartani.

Amikor 1993-ban elkezdtük, arra gondoltam, hogy felesleges egy 42. ügyviteli szoftver a piacra, amelyik hasonló, mint a többi. Láttam pár könyvelőprogramot és néhány bérprogramot, melyek szinte teljesen hasonlóak voltak. Ez valamelyest logikus is, hiszen a szabályok, melyeket a könyvelő programok, bérprogramok vagy más ügyviteli programok tartalmaznak majdnem ugyanazok.

Amire büszkék vagyunk

Az volt a célom, hogy ügyviteli programokat készítsünk, melyek előtt ülve a felhasználó úgy érezze, hogy akik a programot készítették, azok mintha az ő fejével gondolkodtak volna. Egyedül ez az érzés az, ami meg tud különböztetni ügyviteli programokat egymástól, ha már a tartalmuk nagy részét a jogszabályok amúgy is behatárolják.

Sok olyan ügyviteli program létezik, amin az látszik, hogy programozók készítették. A mi szoftverfejlesztőinktől azt várom – és 23 éve ezt is nyújtják –, hogy ne saját látásmódjukat építsék az Armada ügyviteli rendszerbe, hanem gondolkozzanak a felhasználó fejével. Látszólag apróságnak tűnhet a különbség, de amikor egy felhasználó az Armada Ügyviteli Rendszert használja, akkor ebből konkrét idő-, és sebességbeli előnye származik.

Mit szeretne a könyvelő, hogy mit csináljon a könyvelőprogram azon a ponton? Minek örülne a bérszámfejtő, amikor az Armada bérprogrammal mondjuk éppen kiléptet valakit, mitől lehetne elégedett a raktáros, amikor készleten lévő árut szeretne számlázni? Ezek a szoftverfejlesztés fontos kérdései és régóta a felhasználók örömére van, számomra pedig büszkeségre ad okot, hogy ezekre a kérdésekre mi az Armadával jól válaszolunk.

Garancia a sikerre

A második, amire, mint ügyvezető büszke vagyok, az munkatársaim teljesítménye és a velük együtt fenntartott munkahelyi légkör, mert bár a munkánknak precíznek kell lennie, azonban csak jó hangulatban lehet nagy mennyiségű munkát örömmel és úgy elvégezni, hogy azzal szoftvereink felhasználóinak is a maximális sikerek elérését tegyük lehetővé.

Vannak Armada felhasználók, akik több, mint 20 éve használják ügyviteli szoftvereinket. Számomra nagyon jól esik, amikor hallok felőlük vagy találkozom velük. Ha rájuk gondolok vagy akár azokra, akik még „csak öt évnél” tartanak, akkor megtapasztalom, hogy szemléletmódunk a kezdetek óta működik és hasznos az ügyfeleink számára.

Kapcsolat

Parallel Kft.
H-P: 08:00-16:00
1161 Budapest, József u. 18.
Tel. 06 20 9340661
E-mail: info@armada.hu

Ügyviteli szoftverek

Főkönyv                   Tárgyi eszköz
Pénzügy                   Számlázó
Pénztár                     Iktató
Pénztárkönyv         Adóidőzítő
Bér és TB

© 2019. Minden jog fenntartva - Armada ügyviteli szoftverek - Parallel Kft. - Adatkezelési tájékoztató